maandag 16 mei 2011

Apeldoorn

Gisteren had ik in Stoumont gewonnen en vandaag stond Apeldoorn al weer op de planning... Tja dat is even omschakelen van parcours want deze twee wedstrijden zijn eigenlijk niet te vergelijken. De organisatie had zijn best gedaan om het beste uit het stukje bos te halen wat ze mochten gebruiken, jammer dat de gemeente zo moeilijk deed en de leukste stukjes eruit haalde.
Mijn start ging heel erg goed en ik kon meteen aan sluiten bij de kopgroep. De eerste ronde liep heel erg lekker. Over de finish begon het te breken, Annefleur reed weg, Marlo en ik kwamen samen te rijden en Annemarie reed daar weer iets achter. Marlo en ik reden wel lekker samen. In de laatste ronde moest ik dan toch passen voor Marlo. Door een stom foutje en daarna nog een klein foutje kreeg Marlo een gaatje. Het gaatje werd de ene keer weer iets groter en de andere keer weer iets kleiner. Maar toch het was een gaatje en zo werd ik dik tevreden 3e! 2 keer op het podium in 2 dagen is natuurlijk wel heel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten