donderdag 24 maart 2011

Na modder komt zonneschijn

Vraag een mountainbiker naar de Wallonia Cup in Thieusies van 2010. Hij (of zij) zal modder zeggen, misschien nog dat het toen regende. Het rondje was omgetoverd in een modderpoel, dit maakte het een mooie ronde en een leuke wedstrijd. Nu, een jaar later, stond er een zonnetje boven de abdij en was het eigenlijk gewoon warm. Nog steeds was het een leuke ronde.
Mijn start was best goed maar tja met een deelnemers veld van 5 meisjes wordt je ook niet echt heel erg snel knel gereden. En ik stond ook nog eens op de eerste startrij (dat kan ook niet anders). Clémence Baude had kopstart en ik reed in haar wiel erachter. Wat verder in de klim kwamen we de eerste mannen van de Fun B al tegen en ging ik haar en een paar mannen voorbij. Zo heb ik 3 rondjes alleen op kop gereden en won ik mijn eerste wedstrijd van het seizoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten