maandag 18 april 2011

Broemmm

Broem, broem, broem, bbbrrrrroooooeeeemmmm... Zo klinkt het als 78 motoren je in halen(plus of min 30 en dan kom je wel redelijk in de buurt). Het was namelijk zo dat tegelijkertijd met de wedstrijd in Norg er ook iets te doen was op het TT circuit in Assen. En ja, dan komen er een heleboel motoren voorbij vliegen. Maar eigenlijk vond ik dat er wel weer genoeg mensen me ingehaald hadden en dus was ik maar niet van plan om me in te laten halen. Ik startte op de 6e startrij dus in dat opzicht konden niet heel veel dames me meer voorbij... Ondanks mijn startrij was ik wel snel weg al vond ik de start een tikkie vreemd. Hij ging als volgt:
"Dames opgelet nog 3 minuten" Dames:"oh nou dan hebben we nog even" Speaker:"dan kan ik nog wel iemand interviewen" Dus er werd geïnterviewd horen we opeens midden in het interview een fluitje. Speaker: "ik geloof dat we nu gaan starten." En toen gingen we weg.
Ik kon meteen naar voren rijden en in het wiel van Lisa reed ik naar voor. Daarna kwam ik met Denise Betsema te rijden. Zij reed mij te hard en we gingen allebei alleen verder. Natasja haalde mij terug en zo reden we met zijn tweeën weer verder. Uiteindelijk kan er maar een de snelste zijn... dat betekende dat als je nog met zijn tweeën bent dat je er om moet sprinten... Ik was net wat sneller bij de sprint en kwam toen als 4e over de streep bij de dames jeunesse (junioren en nieuwelingen). Ze hadden het wel heel leuk gedaan om de junior dames en de dames nieuwelingen apart te huldigen maar wel 1 klassement te maken. Zo ging ik dus met bloemen en een tevreden gevoel naar huis, dit keer voor de motoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten