woensdag 23 juni 2010

Zondag was het weer met een autootje volgeladen naar Averbode. Of het een mooi parcours was? Tja, is het nu een veldrijparcours waar mountainbikers op (moeten) fietsen of een mountainbikeparcours gemaakt voor veldrijders? In ieder geval was het een snel en hobbelig rondje.

Jammer genoeg was het niet zulk lekker weer als vorig jaar, waardoor ook het sfeertje veel minder was.
De start was vrij lang (ofwel heeeeeeel lang). Bovendien had ik niet echt de snelste manier van opstappen. (ik schoot uit mijn klik). Daardoor had ik en een paar anderen al gelijk een achterstand op de kopgroep. Daarna reed ik het gat naar Natasja en Steffi wel dicht maar de eerste drie waren al weg. Op een gegeven moment reed ik op kop van het groepje en had ik een gat... In de voorlaatste ronde had ik dat gat nog wat kunnen vergroten, waardoor ik over de finish nog net genoeg over had om als 4e over de streep te komen. (Het gat was op het einde nog maar 7 seconden, niet echt heel veel dus).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten