dinsdag 15 juni 2010

Thuiswedstrijd

Dit weekend stond Groesbeek op het programma, mijn thuiswedstrijd. De laatste week voor de wedstrijd was ik dan ook veel op het parcours te vinden. En nadat de drop wat verlaagt was (niet speciaal voor mij) kon ik alles goed fietsen.

Omdat ik heel veel wedstrijden in Nederland niet heb gereden moest ik best wel ver achteraan staan. Lisanne was alleen zo lief om heel breed op de eerste rij te gaan staan en zo kon ik daarnaast. Ik had dan ook een hele goede start, lag bij de eerste bocht al 3e. Na de eerste halve ronde kwam ik met Lisa te rijden. En zo reden we samen op de tweede plek. In de laatste ronde zat Lisa voor me bij een stijl klimmetje. Ik reed daar iets te kort achter en kwam toen het klimmetje niet op. Daardoor had Lisa een gat en de halve ronde daarna kwam ik niet meer echt dichterbij. In de laatste klim op het wortelenpad kwam ik nog best wel dichtbij maar het gat bleef een gat en dus wist ik dat het niet meer ging lukken om Lisa in te halen... Super tevreden kwam ik over de finish. Als 3e bij de elite dames over de finish komen is toch wel heel leuk. (ook al waren er een heleboel goede dames niet, over een paar jaar weet niemand dat meer...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten