zondag 30 mei 2010

Van alles gezien: wortels, modder, blub en podium!

Ik (en Kjell) moesten kiezen (want helaas ging het niet lukken om ze alle 3 te rijden...):
Of we gingen naar Eupen of we gingen naar Holten of we gingen naar Hagen.
Het eerste plan was om naar Eupen te gaan, maar na nader onderzoek te doen naar het rondje leek ons dat toch niet zo'n goed plan meer. Hagen wisten we hoe het rondje (ongeveer) liep en Holten ook. Het punt is dat ik ze allebei wel leuk vind. Toch maar voor Hagen gekozen, net iets leuker rondje (best technisch met veel klimmen en afdalingen met wortels en door de regen vannacht ook flink modderig) .


Het weer viel ook nog best wel mee. We waren nog bijna toch naar Holten gegaan omdat het weer daar beter zou zijn... Maar alleen tijdens onze wedstrijd regende het en dan merk ik het nooit zo.
Mijn start was wel redelijk. Het was een startklim en daar reed een ander meisje idioot hard (daarna niet meer...), ik kon haar niet bijhouden. Bovenaan zat ik al snel in haar wiel en haalde ik haar even later in. Ik had al een aardig gaatje op mijn achtervolgers totdat ik naar beneden moest. Daar liep een jongen en die wist niet hoe hij met die gladheid aan de kant moest. Toen moest ik ook van mijn fiets... en kwamen mijn achtervolgers weer terug.
Daarna deed ik nog een paar dingen niet op zijn handigst waardoor ik weer door de bekende Russin werd ingehaald. Ik heb haar de hele wedstrijd nog maar als stipje gezien... Maar toch weer als 2e over de finish!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten