maandag 10 mei 2010

Oelde, (het wat langere verslag...)

Voor vandaag stond Oelde op het programma. Het was een brede-paden-rondje...   Veel inhaal mogelijkheden, laten we het daarop houden. Wel zat er een originele Duitse technische passage in. Je moet dan over een paar pallets heen rijden. Om zo de techniek beter te maken. Best leuk bedacht maar als je maar een klein foutje maakt en moet je meteen een strafronden lopen en dat vindt ik een beetje overdreven.

Mijn start was niet echt geweldig, maar al vrij snel zat ik goed. Ik zat achter een Rus (er deed 1 Duitse aan mee, 3 Russinnen en 3 Nederlanders) waar je niet zomaar voor bij kwam. Ze kon niet sturen en dus kon je haar in de bocht bijna voorbij... Net niet want zodra ze in de gaten had dat je er voor bij wilde zetten ze je klem. Bij een bochtje had ik wel succes, ze reed tegen een paaltje op... Dat is niet zo snel en dus kon ik de leiding overnemen. Daarna deed ik een paar dingen niet zo handig. Ik moest een voetje op de grond doen bij de technische passage en bij die gladde afdaling liep het ook niet helemaal lekker. Het komt er op neer dat ik toen door de Russin en door Annemarie werd ingehaald. Met de Russin aan de leiding en Annemarie daar achter(later haalde Annemarie de Russin in.) begon ik aan mijn achtervolging. Maar zonder resultaat: Ik bleef gewoon 3e. Toch weer een podiumplaats!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten