dinsdag 6 april 2010

1 bike is geen bike, 2 bike is een half bike, 3 bike is een paasbike...

Tja, ik kan er om heen draaien maar het ging gewoon niet zo lekker. Mijn start was niet zo goed maar daarna reed ik wel een sterk eerste halve ronde waardoor ik vrij voorin zat. Maar ja even niet op letten en je ligt… Stiekem wilde ik gewoon wat bruiner worden en gaat dit nu eenmaal sneller dan onder de zonnebank… Helaas was het niet bruine maar zwarte modder. Daarna liet ik mijn kop een beetje hangen en dan gaat het niet beter… In de laatste ronde herpakte ik mezelf wel weer en haalde nog een meisje in. Helaas voor mij lag toen de finish iets te ver weg en werd ik nog ingehaald door haar en nog een ander. Ik werd uit eindelijk 11e en was een keer niet tevreden.

voor de mensen die het rondje kennen: de drop reed ik niet... (en geloof mij daar had ik hele goede smoesjes voor...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten