zondag 8 februari 2009

WK allround Hamar 6-7 feb

Ik mag niet mee doen met deze wedstrijd hoor. Maar ik mag wel transponders uitdelen op het middenterein. Transponders zijn een soort van chips waarmee je de tijd kan meten. Je kan vanaf het middenterrein de sporters echt heel goed zien.

Ik heb echt heel veel geleerd:
  • Hoe je kan lobbyen aan het ontbijt. (bij mij aan tafel deden ze niet anders!)
  • Dat je het best kunt inlopen met blote voeten, afgeknipte joggingbroek met voetbal... (vrijdag uitgebreider verslag)
  • Ik vroeger wel alles goed schreef (en nu nog steeds ), ik gebruikte alleen de Noorse spelling...(dat doe ik nu als dyslect ook nog steeds )
  • Wie wel sokken in de schaatsen doet en wie niet. Ikzelf doe ook nooit sokken in mijn schaatsen. Maar Trevor Marcicano bijvoorbeeld wel.
  • En nog veel meer  (ook een heleboel echt nuttige dingen)
Ik vind het wel heel leuk als je het verslag leest maar je moet er wel echt tijd voor hebben!
Donderdag 5 feb.

Ik ben net aangekomen in het hotel. Ik denk niet dat ik nog een keer zo'n lange reis met de trein ga maken. Het was echt heel gezellig maar op een gegeven moment was ik het spuugzat (ook letterlijk). Het is een heel mooi hotel met een boxspring. Beter dan het treinbedje, dat sliep ook niet verk
eerd, maar je moet niet veel groter zijn dan 1.70 m, want anders lig je er opgevouwen in. We hebben in het hotel ook een TV. Ben nu aan het kijken naar een Noors belspel. Gaat toch net weer ff anders dan in Nederland.

Ze hebben hier in het hotel en ook op de ijsbaan een hele leuke spelling. Wat ik als kind altijd fout schreef, is gewoon Noors. Etage is in het Noors: etasje, zo schreef ik het ook altijd! En centraal station= sentraal stasjon. Dus beste leraar(es) van groep 3, 4 en 5, ik schreef het wel altijd goed op (alleen wel in het Noors!).
Word vervolgt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten