vrijdag 26 november 2010

Paul Schoenmaker toernooi

Altijd leuk om op vrijdag een wedstrijd te mogen rijden dan moet je vrij vragen en dan is het nog leuker als je ook echt vrij krijgt! Minder leuk was dat we zowel vrijdag als zaterdag heel vroeg op moesten staan. 

Met een heerlijk vriesweertje en een zonnetje begon het toernooi met de 500 meter. En voor mij begon het toernooi om een valse start te maken en niet zo'n beetje ook! De tweede start bleef ik wel stilstaan helaas een seconde daarna ook nog... mijn opening was er dus niet eentje om in te lijsten... En de eindtijd eigenlijk ook niet; 46.9
Mijn duizend meter ging de start wel lekker, de rest ging lekker behalve de laatste halve ronde. Echt ik dacht dat ik een best redelijke tijd ging rijden maar toen ik over de finish kwam was die illusie voorbij: 1.35.?? Dat is toch echt wel een beetje te langzaam als je 1.30.?? hebt staan.
Maar morgen nog een kans! En in dit weer was het wel heerlijk om in Deventer te schaatsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten