zondag 14 juni 2009

KNWU Holten 14 jun. 2009

Ik had al heel lang naar deze westrijd uitgekeken, omdat het een van mijn lievelingsparcoursen is. Mijn moeder denkt steeds dat het in Havelte is, en als we naar Havelte gaan denkt ze dat ze naar Holten moet. Maar gelukkig reed mijn pa en kwamen we bij de "goede" Holten uit. Er zijn namelijk ook nog 3 Holtens of zo...
Ik had al 2 keer eerder meegereden in Holten (bij de jeugd dan) en het was iedere keer heel mooi weer geweest. Dus ik ging ervan uit dat, dat nu weer zou zijn.... Ik stapte de auto uit en moest meteen mijn regenjack aan. Iets minder om te kijken, maar tijdens het rijden had je er geen last van.
Ik mocht op de eerste startrij starten en had een best goede start. En kwam lekker in mijn ritme. Ik haalde steeds meer mensen in. Bij sommige klimmetjes kwamen de mensen voor me er niet op en dan haalde ik ze in. Ik reed een poosje achter Merel Koenen, had haar net in gehaald en had een klein gaatje. Maar ik was iets te enthousiast en reed iets te hard door een heel simpel bochtje... Had ff een bodemonderzoek gedaan (ik kwam erachter dat de grond echt heel modderig was, maar dat wist ik ook al voor dat ik viel. Dus dat was een beetje tijdverspilling...
Een stuk of vier mensen haalde mij daardoor in.
Ik werd uiteindelijk toch nog 13de en ik vond dat ik een goede wedstrijd had gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten