maandag 13 april 2009

Paasbike Nieuwkuijk 13 apr. 2009

Nog voor de start had ik al een beroemdheid achter me:  Daphny van den Brand  (ze stond gewoon achter mij bij de start, maar toch wel leuk). Meteen na de start zat ze niet meer achter me...
Ik kon meteen in het wieltje rijden van Natasja (een andere eerste jaars nieuwelinge). Ik reed een best goede wedstrijd In het begin zat ik in een groepje van 4 (met Natasja erbij). Later bleven alleen Natasja en ik over.
Wij starten, bij dit soort wedstrijden, altijd 5 minuten later dan de amateurs. Meestal rijden de amateurs 1 uur, maar omdat ze hier vroeg klaar wilden zijn, reden ze nog minder. Daardoor werden ze al vroeger aggresiever, waardoor ze Natasja en een andere achterblijver heel onhandig inhaalden. Met als gevolg dat die achterbijver viel en Natasja mee nam. Ik reed er iets achter dus ik had er allemaal geen last van maar ik was wel geschokken. En riep ook op de verzorging naar mijn moeder: Natasja is onderuit gehaald door zo'n ***** amateur. (Wat er op de sterretje staat mag je zelf bedenken. Ik mag in ieder geval van mijn moeder niet meer zulke vieze dingen op de verzorging roepen.)

Ik werd uiteindelijk 14e tussen de dames en dat vond ik best wel heel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten