vrijdag 17 april 2009

Benelux Cup Apeldoorn 17 mei

Ik was de dag ervoor al naar Apeldoorn gegaan. Mijn broertje had toen de wedstrijd en ik zou dan in Apeldoorn blijven logeren bij een ander meisje van het Mountainbiken. Die avond had ik dan ook al het parcours ingereden en het was toen een leuk, zwaar, lang parcours. Het leukste stukje in het parcours vond ik een klimmetje net voorbij de start en de "kleiberg". Dat was een kleine afdaling met, als je hem door het midden nam, een paar drops erin. Maar toen het de hele ochtend had geregend, hadden ze de leukste stukjes eruit gehaalt (het zou te glad zijn)... ):
Gelukkig had de organisatie net voor de start toch nog bedacht dat wij er wel gewoon de kleiberg af konden (:!!!
Ik ging in de westrijd ook gewoon de kleiberg af, waar sommige liepen...
Alleen in een wat makkelijkere afdaling daarna viel ik. Toen ging iedereen (die achter me zat, dat waren er 5 of zo) me weer voorbij... En kon ik ze weer proberen in te halen. Ik heb er nog 7 ingehaald en er waren er ook nog een paar uitgestapt die voor mij zaten.
Uiteindelijk ben ik 7e geworden van de 16.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten