vrijdag 5 juni 2009

Groesbike Festival 5 jul. 2009

Een paar weken geleden was er ook al een wedstrijd in Groesbeek. Ik woon vlak bij Groesbeek dus rijd ik twee keer op mijn thuisparcours. Het parcours van de vorige wedstrijd kende ik echt heel goed, hier wist ik niet eens een uur voor de wedstrijd hoe het parcours liep. Het was nog niet uitgezet... Ik had nog net voor de wedstrijd het rondje nog een keer kunnen rijden. In de buurt van Groesbeek moet je eigenlijk een veel mooier parcours kunnen uitzetten. Het stuk bos van het rondje kende ik grotendeels niet omdat wij het altijd zo'n saai stuk vinden... Ik vond het maar een beetje een snel rondje, alleen het stukje bij de trap was wel leuk.
Er deden niet zo veel mensen mee. 7 nieuwelingen (mijn broertje, die nog geen nieuweling is mocht ook meedoen omdat er anders nog minder mee deden), iets van 10 dames en 3 Junioren en nieuwelingen dames. Wij startten tegelijkertijd met de nieuwelingen. Ik reed in het begin met mijn broertje mee en Laura van Regenmortel. Op een klimmetje langs de trap (het leukste stuk van het parcours) viel ik en moest ik Laura en Kjell laten gaan. Daarna probeerde ik nog wel een keer om naar ze toe te rijden maar dat lukte niet meer met als gevolg dat ik mijn kop een beetje liet hangen... Ik was uiteindelijk 3e geworden van de drie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten