zondag 31 mei 2009

Nordrein Westfalen MTB cup Betzdorf (D) zo 31 mei

Ik zou bij deze wedstrijd in de categorie U17 starten. Daar bedoelde ze mee onder de 17 jaar. Ze hadden veel categorieën, want ze hadden bij iedere categorie ook een hobby klasse. Dus je hebt de U17 en de U17-hobby. Bij mij deden er 4 meisjes mee en een stuk of 20 jongens (ik moest dus bij de jongens starten). Ik had wel verwacht dat ze heel hard zouden rijden. Maar dat viel wel mee, alleen gingen de jongens best hard van start. De meisjes gingen iets minder hard en ik had ook gewonnen bij de meisjes en was 15e tussen de jongens geworden!
Het was een heel leuk parcours. Er zaten geen echt moeilijke dingen in, maar wel veel hoogtemeters en een zware klim, waar er niet veel opkwamen. Bij die klim stonden ook een paar jongens te drummen. Onderaan de klim vond ik het wel gezellig, want dan ging het nog niet zo hard. Maar als je er langs reed, ging het wel erg hard en wou ik liever dat ze heel even stopte. Gezellig was het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten