zondag 21 juni 2009

Nissem Yabo bike trophy Groesbeek zon. 21 jun.

Deze keer hoefden we niet een heel eind te rijden voordat we bij het parcours waren. Groesbeek is namelijk ons thuisparcours. En kende het parcours ook heel goed. (Nou is het bij de landelijke wedstrijden wel goed afgezet, maar bij de cubwedstrijdjes wil ik nog wel eens verdwalen. Meestal rijd ik dan juist te veel...) Het parcours lag er heel goed bij en het was lekker weer.

Ik had een goede start en kwam na een halve ronde te rijden bij Riikka Kelja. Daar reed ik 1,5 ronde mee en toen dacht ik dat ik nog wel harder kon en haalde haar in. Ik had het echter fout ingeschat, want nog sneller als ik haar had in gehaald, haalde zij mij weer in en kon ik niet meer aanpikken. Als ik haar wel had bij gehouden, wist ik ook niet hoe ik die laatste ronde nog kon rijden, maar geukkig was ik de eerste die eruit werd gehaald en daar was ik wel blij mee. Ik werd 17de, tussen een goed deelnemersveld. Dus ik had een prima thuiswedstrijd gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten