zondag 26 april 2009

Koningennecup Havelte 26 apr. 2009

Zand, zand, zand, zand en bomen was het rondje. Op zich best wel een leuk rondje. Een paar wat langere zware klimmetjes, die net iets meer omhoog liepen dan vals plat, en een paar wat kortere steilere klimmetjes.Ik liet me bij de start een beetje wegduwen, waardoor ik niet een hele beste start had. In het begin (een paar 100 m na de start) zat ik een paar plaatsen achter Natasja en Stefanie. Maar dat had ik heel snel ingehaald en toen reed ik zo van ze weg. En kon ik aansluiten bij een ander groepje best ver voor Natasja. Dat heb ik bijna 2 rondes vol gehouden en toen was ik op... Natasja haalde mij toen ook vrij snel in. Wij hebben toen nog een poosje samen gereden. Maar toen een amateur of nieuweling tussen ons in ging rijden en een heel gat liet vallen, kon ik er niet meer naar haar toe rijden... En liep Natasja ver op mij uit.

Ik ben uiteindelijk nog 23 geworden. (2 plaatsen achter Natasja (en best ver voor Stefanie))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten