woensdag 2 maart 2011

Mountainbikeseizoen begonnen

Gister het schaatsseizoen afgesloten. Het is immers toch ook veel te mooi weer om nog te schaatsen... (Het regend, het is somber buiten maar tja het vriest niet meer... Dus dan is het echt veeeeel te warm om nog te schaatsen) In Hoenderloo kon je een wedstrijdje rijden bij Bar End en dat vonden Kjell en ik wel leuk om alvast een eerste wedstrijd te rijden.
Met een start in de regen was ik best goed weg. Ik kwam gelijk bij Kiona te zitten en opeens waren we met z'n tweeën weggereden van de anderen. Na 3 rondes (als ik goed heb geteld) ben ik bij een vals plat klim bij haar weggereden. Zo kwam ik dus ook uiteindelijk in mijn eentje over de streep. Dus wel een lekker begin van het MTB seizoen, al waren er dan maar heel weinig dames die mee deden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten