maandag 14 maart 2011

Berlicum

Afgelopen zondag stond voor mij de eerst echte wedstrijd op het programma in Berlicum. Hartstikke leuk om iedereen na een winter weer eens te zien en te spreken. Het parcours was haast niks veranderd en nog even vlak als alle voorgaande jaren (die ik heb gereden).
Mijn start begon al achteraan (ik moest achteraan opstellen) en na 100 meter was die positie eigenlijk onveranderd. Het meisje naast me wilde door mijn stuur heen rijden (zij had ook geen andere keus omdat ze knel zat) maar als je in de file staat dan kun je ook niet over de andere auto's heen rijden ook al zou je dat heel erg graag willen. Dat zelfde geld dus ook voor fietsers... We bleven allebei wel staan en konden heel mooi kijken naar hoe de eerste al een stuk voor ons uit reden.
Daarna had ik wel meteen geprobeerd een hoop mensen in te halen maar daar had ik mezelf iets te veel bij opgeblazen. Samen met Marquerite de Neve probeerden we door te schuiven naar voren en terwijl we de  anderen konden zien dat die nog een ronde mochten rijden moesten wij al stoppen... Als een van de eerste waren we uit de wedstrijd gehaald.
Ik was uiteindelijk 21e geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten