zaterdag 22 mei 2010

Apeldoorn

Ik heb al bijna de volgende wedstrijd gereden (dat wordt Betzdorf) en het verslag van Apeldoorn is er nog niet...

We hadden zaterdag het rondje al verkend zodat we zondag, voor onze begrippen, konden uitslapen. Er zaten hele leuke stukjes parcours bij en ook wel een paar lange rechte paden. Dat was weer een beetje jammer maar het is een leuk rondje.
Het opstellen van de start ging chaotisch! Ik had een keer een hele goede start! Ik zat gelijk bij de eerste 5 en dat is ook de hele tijd zo gebleven. Bij de Kleiberg (een technisch stukje in het parcours) kon ik een meisje voorbij en had ik een klein gaatje op haar. Helaas werd dat in het stuk voor de finish weer minder... Om het die ronde weer te herhalen. Ik had weer een gaatje op haar en over de finish was er niks meer van over... Maar de laatste ronde kreeg ik een groter gat op haar in de technische stukken en werd het gat ook niet meer kleiner, volgens mij nog wel iets groter. Het gat naar de nummer 3 werd wel iets kleiner maar het was over de finish toch nog een 100/150 m. En zo kwam ik deze keer alleen over de finish als 4e. Ik vond dat ik echt super had gereden en was dik tevreden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten