dinsdag 13 april 2010

Ochtendung

Ook deze zondag was het weer ouderwets vroeg je bed uit en op naar Ochtendung. Onderweg zag je best wel wat mooie heuveltjes en we verwachten dan ook veel van het parcours. Om eerlijk te zijn viel dat best wel tegen. Er was een heuvel dat wel, en dus ook een best mooie klim (wel een beetje saaie...) de afdaling daarna stelde helemaal niks voor, het was nog net een redelijk smal pad. En daarna ging je door het grasveld weer terug naar de atletiekbaan waar de start en de finish was. Veel bos zat er niet in, je kwam alleen af en toe een boom tegen... De finish hadden ze heel smal gemaakt omdat de mannen van de jury niet zo goed konden tellen en zo zouden ze allemaal een voor een langs komen.

De start ging wel lekker, en de rest eigenlijk ook wel. Ik fietste lekker omhoog en haalde steeds meer jongens in. Omdat we tussen de jongens door startte wist ik niet precies hoeveelste meisje ik was, maar ik had wel het vermoedde dat ik op kop lag. Dat bleek ook zo te zijn en nog best een eind ook wel. Na vijf ronde en 3 kwatier gereden te hebben (het was maar een korte wedstrijd, maar dat wisten we van te voren al) kwam ik dan ook als eerste over de finish.
Toch niet voor niks naar Duitsland gereden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten