woensdag 21 april 2010

Laatste ronde toch???

Het rondje was een leuk rondje met veel kleine klimmetjes en afdalingen. Wel een heel lang rondje en ik heb al nooit zo'n goed richtingsgevoel (een echte vrouw!), dat was nu helemaal niks. (ben ooit op een clubwedstrijdje een paar keer verkeerd gereden, maar wel zo dat mijn rondje 3x zo lang was als dat van de rest)

Mijn start was niet echt bijzonder maar ik kon daarna wel redelijk naar voren rijden. Na de startronde kwam ik samen met Annemarie te rijden en dat reed wel lekker. Na een ronde met z'n tweetjes gereden te hebben kwam er nog eentje bij die ons achterop. Zij reed nog een poosje met ons mee toen ze in de laatste ronde van ons weg reed... Ik zat toen al de hele tijd op mijn klokje te kijken en had zo langzamerhand toch wel uitgerekend dat ik het niet zou halen om voor 1 uur over de finish te komen. (ik zat daar ook wel op te hopen, want ik was al aardig kapot). Dus voor het laatste halve ronden er nog alles proberen uit te persen. En dat was ook gelukt alleen moest ik toen nog een ronde. Met niks in mijn benen nog niet eens pap!
Maar op een wonderlijke manier kreeg ik toch weer energie en haalde ik zelfs nog iemand in. En ook werd ik door niemand in gehaald. (Ik reed inmiddels al niet meer samen met Annemarie, omdat ze gevallen was :( ).

Ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben! Uiteindelijk ben ik 13e geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten