zondag 6 februari 2011

Gelders kampioenschap

De dag begon al s'ochtens vroeg met een mountainbiketraining in Lunteren. Waar je heel mooi kunt fietsen en het was dan ook een geslaagde regiotraining. Maar als je al in Lunteren bent en je die avond in Dronten moet schaatsen loont het de moeite niet om naar huis te rijden. (Lunteren ligt vlak bij Dronten) Dus we hebben een beetje getoerd daar in de regio. En toen we een heel schattig restaurantje zagen zijn we daar lekker pannekoeken gaan eten...
Maar er moest natuurlijk ook nog geschaatst worden. En voor het eerst leek 500 meter me heel erg lang... Hoewel ik meestal nooit heel erg moe over de finish kom, kwam ik nu de laatste 100 meter niet meer door en was het een wonder dat ik niet door mijn benen heen zakte. De tijd was ook niet echt heel erg goed maar het was wel de tweede tijd.
De tweede afstand van de dag werd later op de avond vereden (om maar iets verassends te noemen, want volgens mij komt de tweede afstand altijd later dan eerste afstand). Deze 1500 meter ging best goed. Ik moest tegen Marit Schwantje en het was tot op de laatste meters spannend wie er ging winnen. Heel nipt kwam ik net iets eerder over de streep...
Alles bij elkaar was ik 2e geworden. Sieta van Leeuwen (ploeggenote) had gewonnen en Marit Schwantje was 3e

Geen opmerkingen:

Een reactie posten