woensdag 9 juni 2010

Verviers

Zondag stond Verviers op het programma. Na 's ochtends in de stralende zon ingereden te hebben, vond ik het opnieuw een schitterend rondje. Heel zwaar, veel klimmen en leuke afdalingen. Het rondje leek wel iets minder technisch als vorig jaar, maar dat kwam misschien ook wel door het weer. 

Na ff zoeken hadden we de startklim gevonden en dit was een echte klim. Wij moesten met de nieuwelingen mee starten en ik was best goed weg. Binnen de kortste keren lag ik op kop en had ik al een aantal nieuwelingen ingehaald. Alleen moest ik toen nog 3 ronden... Ik werd daarna dus weer even snel ingehaald door Julia en Lisa. Ik heb de hele wedstrijd op de derde plaats gereden maar zag wel af en toe mensen heel dichtbij komen... In de tweede ronde kwam Annemarie heel dichtbij. Ze had me bijna, maar toen maakte ze een stuurfoutje... De tweede ronde liep niet lekker, maar gelukkig kon ik de laatste ronde wel weer lekker rijden. Zo heb ik mijn derde plek vast kunnen houden en mocht ik na de finish weer door naar het podium.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten